Επίπεδο Diploma
Γλώσσα Ελληνικά
Διάρκεια 150 ώρες
Υλοποίηση: Εξ αποστάσεως
Έναρξη 14/01/2025
Το Diploma in Sales & Commercial Management προσφέρει όλα τα σύγχρονα μοντέλα και εργαλεία για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
Μέσα από μια ολιστική εκπαίδευση στον τομέα των πωλήσεων, οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια και δεξιότητες έτσι ώστε να δημιουργήσουν υπεραξία τόσο για τους πελάτες όσο και για την ίδια την εταιρεία τους.
Πέρα από την απόκτηση γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, σημαντικό είναι οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα να γνωρίζουν ότι γίνονται μέρος μιας ευρύτερης εμπορικής κοινότητας με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη και το κτίσιμο ισχυρών εμπορικών σχέσεων.

Σκοπός προγράμματος
Oι συμμετέχοντες ολοκληρώνοντας το Diploma in Sales & Commercial Management θα:
-
- έχουν κατανοήσει την διοικητική λειτουργία των Εμπορικών τμημάτων
- αποκτήσει τις δεξιότητες και γνώσεις ώστε να διαχειρίζονται τις ανάγκες της αγοράς
- είναι σε θέση να παρέχουν ολοκληρωμένες εμπορικές λύσεις
- κατανοήσει την συνολική λειτουργία της επιχείρησης
- συνδέσουν την εμπορική λειτουργία με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης
Σε ποιους απευθύνεται
Το Diploma in Sales & Commercial Management απευθύνεται σε:
-
- επιχειρηματίες,
- στελέχη επιχειρήσεων,
- πωλητές,
- σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα στελέχους (στις πωλήσεις) και δεν έχουν πραγματοποιήσει σπουδές στη Εμπορική Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ενότητες προγράμματος
1. Πωλήσεις
-
- Εισαγωγή στις Βασικές Αρχές των Πωλήσεων
- Κατανόηση του Προϊόντος/Υπηρεσίας
- Τεχνικές Προώθησης και Πώλησης
- Κατανόηση του Κύκλου Πωλήσεων
- Διαχείριση Χρόνου και Εργασιών
- Δεξιότητες Επικοινωνίας
- Ανάπτυξη Επαγγελματικής Συμπεριφοράς
- Follow up και Αξιολόγηση Επιδόσεων
2. Marketing
-
- Εισαγωγή στο Marketing
- Ανάλυση Αγοράς και Καταναλωτών
- Στρατηγικές Προώθησης και Επικοινωνίας
- Κοινωνικά Δίκτυα και Διαδικτυακή Παρουσία
- Στρατηγική Περιεχομένου
- Στρατηγικές Email Marketing
- Διαχείριση Κρίσεων και Κρίσιμων Καταστάσεων
- Ανάλυση Αποτελεσματικότητας και ROI
3. Οικονομικά για Μη Οικονομικούς
-
- Διαχείριση Προϋπολογισμού: Εργαλεία για τον καθορισμό, παρακολούθηση προϋπολογισμού, προκειμένου να διατηρείται ο έλεγχος.
- Αναφορές και Στατιστικά: Παραγωγή αναφορών και στατιστικών στοιχείων που βοηθούν στο να γίνει κατανοητά τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για να παρθούν εμπορικές αποφάσεις.
- Διαχείριση Εισπράξεων: Εργαλεία για τον υπολογισμό και τη διαχείριση.
- Διαχείριση PnL
4. Sales και Ανθρώπινο Δυναμικό
-
- Performance Managment
- Εκπαίδευση στη διαχείριση Εμπορικών ομάδων.
- Διαδικασία πρόσληψης εμπορικής ομάδας.
- Career path.
5. Operation & Sales
-
- Γενικές αρχές Operations με μια επιχείρηση.
- Demand Planning
- Forecasting και Πωλήσεις
- Σχέση Forecasting με τις Πωλήσεις
6. Sales & Τεχνολογία
-
- Στρατηγικές Πωλήσεων και Τεχνολογία
- Ψηφιακές Επικοινωνίες και Πωλήσεις
- Διαχείριση Δεδομένων και Αναλύσεις
- Συστήματα CRM (Customer Relationship Management)
- Τεχνική Υποστήριξη Πωλήσεων
- Ασφάλεια Δεδομένων και Πληροφοριών
7. Εφαρμογή του HMM στα Εμπορικά τμήματα
-
- Εισαγωγή στο Holistic Margin Management
- Στρατηγική HMM – Marketing και Πωλήσεων
- Εφαρμογή Εργαλείων HMM
- Ανάπτυξη Στρατηγικών και Σχεδίων Δράσης
8. Εξαγωγές
- Εισαγωγή στις Εξαγωγές: Αφορά τη σημασία των εξαγωγών για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης, τη διαδικασία εισαγωγής στον εξαγωγικό τομέα, και την κατανόηση των βασικών εμποδίων και ευκαιριών που παρουσιάζονται στις διεθνείς αγορές.• Έρευνα και Επιλογή Αγοράς Στόχου: Περιλαμβάνει την ανάλυση και επιλογή των κατάλληλων αγορών-στόχων. Δίνεται έμφαση στην κατανόηση των τοπικών τάσεων, του ανταγωνισμού, των καταναλωτικών προτιμήσεων, και των οικονομικών και πολιτισμικών διαφορών.• Στρατηγική και Σχεδιασμός Εξαγωγών: Επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου εξαγωγών που περιλαμβάνει στόχους, προϋπολογισμούς, και προγράμματα δράσεων για την ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων της εταιρείας.• Νομικά και Κανονιστικά Θέματα: Αφορά τις νομικές απαιτήσεις και τα κανονιστικά θέματα που πρέπει να τηρούνται σε κάθε αγορά, όπως τελωνειακές διαδικασίες, δασμολογήσεις, και κανονισμούς προϊόντων.• Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λογιστική Υποστήριξη: Εξετάζει τη σημασία της σωστής διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας για τις εξαγωγές, από την αποθήκευση έως την μεταφορά, καθώς και τη λογιστική υποστήριξη που απαιτείται για διεθνείς συναλλαγές.• Διαχείριση Πελατών και Εξυπηρέτηση Μετά την Πώληση: Επικεντρώνεται στη δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με πελάτες εξωτερικού και στην παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης μετά την πώληση για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης των πελατών.
9. Case Study
- Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικές περιπτώσεις επιχειρηματικής πραγματικότητας.
Υλοποίηση
Διάρκεια: 150 διδακτικές ώρες
Διδακτικό προσωπικό
Συμμετοχή
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 3644 422.
Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως HR Partner, η εταιρεία “HR Quest” η οποία μέσω της ανάπτυξης βιογραφικών σημειωμάτων, την καταχώρηση τους στη βάση δεδομένων, θα συντελλέσει στην ανάπτυξη του Career Path των συμμετεχόντων.
Επίπεδο Diploma
Γλώσσα Ελληνικά
Διάρκεια 150 ώρες
Υλοποίηση Αίθουσα ή Εξ αποστάσεως
Έναρξη 14/01/2025
Το Diploma in Sales & Commercial Management προσφέρει όλα τα σύγχρονα μοντέλα και εργαλεία για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της επιχειρηματικής πραγματικότητας.
Μέσα από μια ολιστική εκπαίδευση στον τομέα των πωλήσεων, οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια και δεξιότητες έτσι ώστε να δημιουργήσουν υπεραξία τόσο για τους πελάτες όσο και για την ίδια την εταιρεία τους.
Πέρα από την απόκτηση γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, σημαντικό είναι οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα να γνωρίζουν ότι γίνονται μέρος μιας ευρύτερης εμπορικής κοινότητας, με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη και το κτίσιμο ισχυρών εμπορικών σχέσεων.
Σκοπός προγράμματος
Oι συμμετέχοντες ολοκληρώνοντας το Diploma in Sales & Commercial Management θα:
-
- έχουν κατανοήσει την διοικητική λειτουργία των Εμπορικών τμημάτων
- αποκτήσει τις δεξιότητες και γνώσεις ώστε να διαχειρίζονται ης ανάγκες της αγοράς
- είναι σε θέση να παρέχουν ολοκληρωμένες εμπορικές λύσεις
- κατανοήσει την συνολική λειτουργία της επιχείρησης
- συνδέσουν την εμπορική λειτουργία με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης
Σε ποιους απευθύνεται
Το Diploma in Sales & Commercial Management απευθύνεται σε:
-
- επιχειρηματίες,
- στελέχη επιχειρήσεων,
- πωλητές,
- σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα στελέχους (στις πωλήσεις) και δεν έχουν πραγματοποιήσει σπουδές στη Εμπορική Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ενότητες & μεθοδολογία
1. Πωλήσεις
-
- Εισαγωγή στις Βασικές Αρχές των Πωλήσεων
- Κατανόηση του Προϊόντος/Υπηρεσίας
- Τεχνικές Προώθησης και Πώλησης
- Κατανόηση του Κύκλου Πωλήσεων
- Διαχείριση Χρόνου και Εργασιών
- Δεξιότητες Επικοινωνίας
- Ανάπτυξη Επαγγελματικής Συμπεριφοράς
- Follow up και Αξιολόγηση Επιδόσεων
2. Marketing
-
- Εισαγωγή στο Marketing
- Ανάλυση Αγοράς και Καταναλωτών
- Στρατηγικές Προώθησης και Επικοινωνίας
- Κοινωνικά Δίκτυα και Διαδικτυακή Παρουσία
- Στρατηγική Περιεχομένου
- Στρατηγικές Email Marketing
- Διαχείριση Κρίσεων και Κρίσιμων Καταστάσεων
- Ανάλυση Αποτελεσματικότητας και ROI
3. Οικονομικά για Μη Οικονομικούς
-
- Διαχείριση Προϋπολογισμού: Εργαλεία για τον καθορισμό, παρακολούθηση προϋπολογισμού, προκειμένου να διατηρείται ο έλεγχος.
- Αναφορές και Στατιστικά: Παραγωγή αναφορών και στατιστικών στοιχείων που βοηθούν στο να γίνει κατανοητά τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για να παρθούν εμπορικές αποφάσεις.
- Διαχείριση Εισπράξεων: Εργαλεία για τον υπολογισμό και τη διαχείριση.
- Διαχείριση PnL
4. Sales και Ανθρώπινο Δυναμικό
-
- Performance Managment
- Εκπαίδευση στη διαχείριση Εμπορικών ομάδων.
- Διαδικασία πρόσληψης εμπορικής ομάδας.
- Career path.
5. Operation & Sales
-
- Γενικές αρχές Operations με μια επιχείρηση.
- Demand Planning
- Forecasting και Πωλήσεις
- Σχέση Forecasting με τις Πωλήσεις
6. Sales & Τεχνολογία
-
- Στρατηγικές Πωλήσεων και Τεχνολογία
- Ψηφιακές Επικοινωνίες και Πωλήσεις
- Διαχείριση Δεδομένων και Αναλύσεις
- Συστήματα CRM (Customer Relationship Management)
- Τεχνική Υποστήριξη Πωλήσεων
- Ασφάλεια Δεδομένων και Πληροφοριών
7. Εφαρμογή του HMM στα Εμπορικά τμήματα
-
- Εισαγωγή στο Holistic Margin Management
- Στρατηγική HMM – Marketing και Πωλήσεων
- Εφαρμογή Εργαλείων HMM
- Ανάπτυξη Στρατηγικών και Σχεδίων Δράσης
8. Εξαγωγές
- Εισαγωγή στις Εξαγωγές
- Έρευνα και Επιλογή Αγοράς Στόχου
- Στρατηγική και Σχεδιασμός Εξαγωγών
- Νομικά και Κανονιστικά Θέματα
- Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και Λογιστική Υποστήριξη
- Διαχείριση Πελατών και Εξυπηρέτηση Μετά την Πώληση
9. Case Study
- Presentation Skills & Συμμόρφωση
- Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικές περιπτώσεις επιχειρηματικής πραγματικότητας.
Υλοποίηση
Διάρκεια: 150 διδακτικές ώρες
Διδακτικό προσωπικό
Συμμετοχή
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 3644 422.
Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως HR Parther, η εταιρεία “HR Quest” η οποία μέσω της ανάπτυξης βιογραφικών σημειωμάτων, την καταχώρηση τους στη βάση δεδομένων, θα συντελλέσει στην ανάπτυξη του Career Path των συμμετεχόντων.
Don’t be shy