Executive Diploma in Sales & Commercial Management

Επίπεδο Diploma

Γλώσσα Ελληνικά

Διάρκεια 130 ώρες

Υλοποίηση Αίθουσα ή Εξ αποστάσεως

Έναρξη 15/2

Το Diploma in Sales & Commercial Management προσφέρει όλα τα σύγχρονα μοντέλα και εργαλεία για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Μέσα από μια ολιστική εκπαίδευση στον τομέα των πωλήσεων, οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια και δεξιότητες έτσι ώστε να δημιουργήσουν υπεραξία τόσο για τους πελάτες όσο και για την ίδια την εταιρεία τους.

Πέρα από την απόκτηση γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, σημαντικό είναι οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα να γνωρίζουν ότι γίνονται μέρος μιας ευρύτερης εμπορικής κοινότητας με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη και το κτίσιμο ισχυρών εμπορικών σχέσεων.

Σκοπός προγράμματος

Oι συμμετέχοντες ολοκληρώνοντας το Diploma in Sales & Commercial Management θα:

    • έχουν κατανοήσει την διοικητική λειτουργία των Εμπορικών τμημάτων
    • αποκτήσει τις δεξιότητες και γνώσεις ώστε να διαχειρίζονται τις ανάγκες της αγοράς
    • είναι σε θέση να παρέχουν ολοκληρωμένες εμπορικές λύσεις
    • κατανοήσει την συνολική λειτουργία της επιχείρησης
    • συνδέσουν την εμπορική λειτουργία με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης

Σε ποιους απευθύνεται

Το Diploma in Sales & Commercial Management απευθύνεται σε:

    • επιχειρηματίες,
    • στελέχη επιχειρήσεων,
    • πωλητές,
    • σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα στελέχους (στις πωλήσεις) και δεν έχουν πραγματοποιήσει σπουδές στη Εμπορική Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ενότητες προγράμματος

1. Πωλήσεις

    • Εισαγωγή στις Βασικές Αρχές των Πωλήσεων
    • Κατανόηση του Προϊόντος/Υπηρεσίας
    • Τεχνικές Προώθησης και Πώλησης
    • Κατανόηση του Κύκλου Πωλήσεων
    • Διαχείριση Χρόνου και Εργασιών
    • Δεξιότητες Επικοινωνίας
    • Ανάπτυξη Επαγγελματικής Συμπεριφοράς
    • Follow up και Αξιολόγηση Επιδόσεων.

2. Marketing

    • Εισαγωγή στο Marketing
    • Ανάλυση Αγοράς και Καταναλωτών
    • Στρατηγικές Προώθησης και Επικοινωνίας
    • Κοινωνικά Δίκτυα και Διαδικτυακή Παρουσία
    • Στρατηγική Περιεχομένου
    • Στρατηγικές Email Marketing
    • Διαχείριση Κρίσεων και Κρίσιμων Καταστάσεων
    • Ανάλυση Αποτελεσματικότητας και ROI

3. Οικονομικά για Μη Οικονομικούς

    • Διαχείριση Προϋπολογισμού: Εργαλεία για τον καθορισμό, παρακολούθηση προϋπολογισμού, προκειμένου να διατηρείται ο έλεγχος.
    • Αναφορές και Στατιστικά: Παραγωγή αναφορών και στατιστικών στοιχείων που βοηθούν στο να γίνει κατανοητά τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για να παρθούν εμπορικές αποφάσεις.
    • Διαχείριση Εισπράξεων: Εργαλεία για τον υπολογισμό και τη διαχείριση.
    • Διαχείριση PnL

4. Sales και Ανθρώπινο Δυναμικό

    • Performance Managment
    • Εκπαίδευση στη διαχείριση Εμπορικών ομάδων.
    • Διαδικασία πρόσληψης εμπορικής ομάδας.
    • Career path.

5. Operation & Sales

    • Γενικές αρχές Operations με μια επιχείρηση.
    • Demand Planning
    • Forecasting και Πωλήσεις
    • Σχέση Forecasting με τις Πωλήσεις

6. Sales & Τεχνολογία

    • Στρατηγικές Πωλήσεων και Τεχνολογία
    • Ψηφιακές Επικοινωνίες και Πωλήσεις
    • Διαχείριση Δεδομένων και Αναλύσεις
    • Συστήματα CRM (Customer Relationship Management)
    • Τεχνική Υποστήριξη Πωλήσεων
    • Ασφάλεια Δεδομένων και Πληροφοριών

7. Εφαρμογή του HMM στα Εμπορικά τμήματα

    • Εισαγωγή στο Holistic Margin Management
    • Στρατηγική HMM – Marketing και Πωλήσεων
    • Εφαρμογή Εργαλείων HMM
    • Ανάπτυξη Στρατηγικών και Σχεδίων Δράσης

9. Case Study

Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικές περιπτώσεις επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Υλοποίηση

Διάρκεια: 130 διδακτικές ώρες

Παρακολούθηση στην Αίθουσα

Κάθε Tρίτη και Πέμπτη, 18:00 – 21:30.
Κάθε Σάββατο, 9:00 – 15:00.

Παρακολούθηση Εξ αποστάσεως

Δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακά μέσω της εκπαιδευτικής μας πλατφόρμας.

Διδακτικό προσωπικό

Αντώνης Αντωνιάδης
Συμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Logistics
Διονύσης Παναγιωτάκης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Operations
Σίσσυ Θεοφανοπούλου
Marketing Director Αλυσιδας καταστημάτων Mon Koulour
Βαγγέλης Παπαδάκης
ΙΤ Director – Market In
Γιώργος Συλιβός
Head of HR ME – LINDE
Παναγιώτης Αδαμαντιάδης : Program Director
Εμπορικός Διευθυντής – Elvida Foods

Συμμετοχή

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 3644 422.

Yποστηρικτές Προγράμματος

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως HR Parther, η εταιρεία “HR Quest” η οποία μέσω της ανάπτυξης βιογραφικών σημειωμάτων, την καταχώρηση τους στη βάση δεδομένων, θα συντελλέσει στην ανάπτυξη του Career Path των συμμετεχόντων.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως Public Relations Parther, η εταιρεία “Kevin & Marshall”.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως IT Partner, η εταιρεία “Softone” η οποία παρέχει στους συμμετέχοντες εκπαίδευση στα λογισμικά Regate Effective και Shopranos.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει το Μεσογειακό  Κέντρο Ικανοτήτων Αγροδιατροφής – MACC.

Executive Diploma in Sales & Commercial Management

Επίπεδο Diploma
Γλώσσα Ελληνικά

Διάρκεια 130 ώρες
Υλοποίηση Αίθουσα ή Εξ αποστάσεως
Έναρξη 15/2

Το Diploma in Sales & Commercial Management προσφέρει όλα τα σύγχρονα μοντέλα και εργαλεία για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή της εμπορικής στρατηγικής, προετοιμάζοντας τους συμμετέχοντες για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Μέσα από μια ολιστική εκπαίδευση στον τομέα των πωλήσεων, οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν τα απαραίτητα εφόδια και δεξιότητες έτσι ώστε να δημιουργήσουν υπεραξία τόσο για τους πελάτες όσο και για την ίδια την εταιρεία τους.

Πέρα από την απόκτηση γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων, σημαντικό είναι οι συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα να γνωρίζουν ότι γίνονται μέρος μιας ευρύτερης εμπορικής κοινότητας, με σκοπό την αλληλοϋποστήριξη και το κτίσιμο ισχυρών εμπορικών σχέσεων.

Σκοπός προγράμματος

Oι συμμετέχοντες ολοκληρώνοντας το Diploma in Sales & Commercial Management θα:

    • έχουν κατανοήσει την διοικητική λειτουργία των Εμπορικών τμημάτων
    • αποκτήσει τις δεξιότητες και γνώσεις ώστε να διαχειρίζονται ης ανάγκες της αγοράς
    • είναι σε θέση να παρέχουν ολοκληρωμένες εμπορικές λύσεις
    • κατανοήσει την συνολική λειτουργία της επιχείρησης
    • συνδέσουν την εμπορική λειτουργία με τα υπόλοιπα τμήματα της επιχείρησης

Σε ποιους απευθύνεται

Το Diploma in Sales & Commercial Management απευθύνεται σε:

    • επιχειρηματίες,
    • στελέχη επιχειρήσεων,
    • πωλητές,
    • σε όσους θέλουν να ακολουθήσουν καριέρα στελέχους (στις πωλήσεις) και δεν έχουν πραγματοποιήσει σπουδές στη Εμπορική Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Ενότητες & μεθοδολογία

1. Πωλήσεις

    • Εισαγωγή στις Βασικές Αρχές των Πωλήσεων
    • Κατανόηση του Προϊόντος/Υπηρεσίας
    • Τεχνικές Προώθησης και Πώλησης
    • Κατανόηση του Κύκλου Πωλήσεων
    • Διαχείριση Χρόνου και Εργασιών
    • Δεξιότητες Επικοινωνίας
    • Ανάπτυξη Επαγγελματικής Συμπεριφοράς
    • Follow up και Αξιολόγηση Επιδόσεων.

2. Marketing

    • Εισαγωγή στο Marketing
    • Ανάλυση Αγοράς και Καταναλωτών
    • Στρατηγικές Προώθησης και Επικοινωνίας
    • Κοινωνικά Δίκτυα και Διαδικτυακή Παρουσία
    • Στρατηγική Περιεχομένου
    • Στρατηγικές Email Marketing
    • Διαχείριση Κρίσεων και Κρίσιμων Καταστάσεων
    • Ανάλυση Αποτελεσματικότητας και ROI

3. Οικονομικά για Μη Οικονομικούς

    • Διαχείριση Προϋπολογισμού: Εργαλεία για τον καθορισμό, παρακολούθηση προϋπολογισμού, προκειμένου να διατηρείται ο έλεγχος.
    • Αναφορές και Στατιστικά: Παραγωγή αναφορών και στατιστικών στοιχείων που βοηθούν στο να γίνει κατανοητά τα απαραίτητα οικονομικά στοιχεία για να παρθούν εμπορικές αποφάσεις.
    • Διαχείριση Εισπράξεων: Εργαλεία για τον υπολογισμό και τη διαχείριση.
    • Διαχείριση PnL

4. Sales και Ανθρώπινο Δυναμικό

    • Performance Managment
    • Εκπαίδευση στη διαχείριση Εμπορικών ομάδων.
    • Διαδικασία πρόσληψης εμπορικής ομάδας.
    • Career path.

5. Operation & Sales

    • Γενικές αρχές Operations με μια επιχείρηση.
    • Demand Planning
    • Forecasting και Πωλήσεις
    • Σχέση Forecasting με τις Πωλήσεις

6. Sales & Τεχνολογία

    • Στρατηγικές Πωλήσεων και Τεχνολογία
    • Ψηφιακές Επικοινωνίες και Πωλήσεις
    • Διαχείριση Δεδομένων και Αναλύσεις
    • Συστήματα CRM (Customer Relationship Management)
    • Τεχνική Υποστήριξη Πωλήσεων
    • Ασφάλεια Δεδομένων και Πληροφοριών

7. Εφαρμογή του HMM στα Εμπορικά τμήματα

    • Εισαγωγή στο Holistic Margin Management
    • Στρατηγική HMM – Marketing και Πωλήσεων
    • Εφαρμογή Εργαλείων HMM
    • Ανάπτυξη Στρατηγικών και Σχεδίων Δράσης

9. Case Study

Εφαρμογή γνώσεων σε πραγματικές περιπτώσεις επιχειρηματικής πραγματικότητας.

Υλοποίηση

Διάρκεια: 130 διδακτικές ώρες

Παρακολούθηση στην Αίθουσα

Κάθε Tρίτη και Πέμπτη, 18:00 – 21:30.
Κάθε Σάββατο, 9:00 – 15:00..

Παρακολούθηση Εξ αποστάσεως

Δυνατότητα παρακολούθησης διαδικτυακά μέσω της εκπαιδευτικής μας πλατφόρμας.

Διδακτικό προσωπικό

Αντώνης Αντωνιάδης
Συμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Logistics
Διονύσης Παναγιωτάκης
Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα Operations
Σίσσυ Θεοφανοπούλου
Marketing Director Αλυσιδας καταστημάτων Mon Koulour
Βαγγέλης Παπαδάκης
ΙΤ Director – Market In
Γιώργος Συλιβός
Head of HR ME – LINDE
Παναγιώτης Αδαμαντιάδης : Program Director
Εμπορικός Διευθυντής – Elvida Foods

Συμμετοχή

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 210 3644 422.

Yποστηρικτές Προγράμματος

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως HR Parther, η εταιρεία “HR Quest” η οποία μέσω της ανάπτυξης βιογραφικών σημειωμάτων, την καταχώρηση τους στη βάση δεδομένων, θα συντελλέσει στην ανάπτυξη του Career Path των συμμετεχόντων.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως Public Relations Parther, η εταιρεία “Kevin & Marshall”.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει ως IT Partner, η εταιρεία “Softone” η οποία παρέχει στους συμμετέχοντες εκπαίδευση στα λογισμικά Regate Effective και Shopranos.

Tο Πρόγραμμα υποστηρίζει το Μεσογειακό Κέντρο Ικανοτήτων Αγροδιατροφής – MACC.

Don’t be shy

Let’s Talk