σε συνεργασία με την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος
Το Πρόγραμμα
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε σχολικούς/κές νοσηλευτές/τριες ΠΕ 25 καθώς και σε όσους νοσηλευτές που επιθυμούν να εκπαιδευτούν στο αντικείμενο του Σχολικού Νοσηλευτή. Σχεδιάστηκε να παρέχει ένα πλήρες και ενδυναμωτικό πρόγραμμα και μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία για τη βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων που θα ενισχύσουν την επαγγελματική ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα των σχολικών νοσηλευτών/τριών.
Ειδικότερα το σεμινάριο εστιάζει στην ενημέρωση και επιμόρφωση των σχολικών νοσηλευτών/τριών, παρέχοντας τελευταίες πληροφορίες και τεχνικές στον τομέα της υγείας και ασφάλειας που αφορούν το σχολικό περιβάλλον, στην αναβάθμιση δεξιοτήτων με στόχο στη βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των σχολικών νοσηλευτών/τριών σε θέματα πρώτων βοηθειών, διαχείρισης χρόνιων νοσημάτων, αντιμετώπισης κρίσιμων καταστάσεων και πρόληψης ασθενειών, καθώς επίσης και στην ενημέρωση για νέες πρακτικές περιλαμβάνοντας ενημέρωση για νέες τεχνολογίες, βέλτιστες πρακτικές ή προγράμματα που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών.
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει στους σχολικούς/κές νοσηλευτές/τριες επιπλέον γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία που θα βελτιώσουν την πρακτική τους στον τομέα της σχολικής υγείας. Με αυτά τα εργαλεία και τις δεξιότητες, οι σχολικοί νοσηλευτές θα είναι σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας φροντίδα στους μαθητές και να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιούς και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι σχολικοί νοσηλευτές θα είναι σε θέση:
- Να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τα χρόνια νοσήματα και τις διάφορες μορφές αναπηρίας που επηρεάζουν τους μαθητές, προσφέροντας τους την κατάλληλη φροντίδα και στήριξη στο πλαίσιο του σχολείου.
- Να προλαμβάνουν επιπλοκές που μπορεί να συμβούν λόγω χρόνιων νοσημάτων και να εφαρμόζουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείρισή τους.
- Να αντιμετωπίζουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Θα έχουν εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες και θα γνωρίζουν πως να αντιδρούν σε περιστάσεις όπως τραυματισμοί, αλλεργικές αντιδράσεις, ή άλλες αναγκαίες προσεγγίσεις.
- Να αντιμετωπίζουν ψυχοκοινωνικά ζητήματα. Θα έχουν εκπαιδευτεί να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται ψυχοκοινωνικές διαταραχές και να προσφέρουν στήριξη στους μαθητές που την χρειάζονται.
- Να προλαμβάνουν ασθένειες και τραυματισμούς. Θα έχουν εκπαιδευτεί σε στρατηγικές πρόληψης ασθενειών και τραυματισμών στο σχολικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος.
- Να συνεργάζονται αποτελεσματικά με το εκπαιδευτικό προσωπικό, τους γονείς και τους φορείς. Θα έχουν αναπτύξει δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας, προωθώντας την καλή συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας.
- Να είναι ενημερωμένοι για το θεσμικό και νομικό πλαίσιο και τις διαδικασίες. Θα γνωρίζουν τους νόμους και τους κανονισμούς που διέπουν την πρακτική τους και θα είναι σε θέση να τους εφαρμόζουν στην καθημερινή τους δράση.
- Να προωθούν την υγεία και την ευημερία των μαθητών. Θα είναι σε θέση να υιοθετήσουν προληπτικές πρακτικές και προγράμματα που στοχεύουν στη βελτίωση της υγείας και της ευημερίας της σχολικής κοινότητας.
- Να εφαρμόζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στην πράξη. Θα έχουν πειραματιστεί και ασκηθεί σε πρακτικά σενάρια, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους και την ικανότητά τους να ανταποκρίνονται σε πραγματικές καταστάσεις.
Ενότητες
1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ρόλος του Σχολικού/ής Νοσηλευτή/τριας
Θεσμικό και Νομοθετικό πλαίσιο
Ηθικά και Νομικά Θέματα
Συνέργειες-Συνεργασίες
2.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Διασύνδεση σχολικής κοινότητας με πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
Οργάνωση φαρμακείου σχολικής μονάδας
Αγωγή και προαγωγή υγείας στο σχολικό περιβάλλον
Σχολικοί/κές νοσηλευτές/τριες και προγράμματα αγωγής και προαγωγής υγείας
3.ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σχέδιο δράσης έκτακτων καταστάσεων στην σχολική μονάδα
Εκτίμηση επικινδυνότητας στη σχολική μονάδα
Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολικό περιβάλλον
Πρώτες βοήθειες σε ατυχήματα στο σχολείο
Πρώτες βοήθειες σε επείγουσες καταστάσεις
4.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΙΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
Σακχαρώδης διαβήτης
Επιληψία
Αλλεργία
Άσθμα (Αλλεργικό, Βρογχικό)
Παχυσαρκία στην παιδική ηλικία
Συγγενείς καρδιοπάθειες στα παιδιά
Ρευματικά νοσήματα στα παιδιά
Μεταβολικό σύνδρομο
Χρόνια νεφρική ανεπάρκεια, Νεφρωσικό σύνδρομο
Διαταραχές πήξης και αιμορραγικές καταστάσεις
Ιδιοπαθείς φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου
Λευχαιμία
Κυστική ίνωση
5.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Σημασία της σχολικής νοσηλευτικής στη φροντίδα των παιδιών με αναπηρία
Ολοκληρωμένη Προσέγγιση Υποστήριξης Μαθητή
Κινητική Αναπηρία
Αισθητηριακή Αναπηρία
Ψυχική Αναπηρία
Νοητική Αναπηρία
Πολλαπλές Αναπηρίες, γενετικές διαταραχές και άλλες σπάνιες αναπηρίες
7.ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ελλείματα στο Σχολικό Περιβάλλον
Καλές Πρακτικές και Διεθνή Δεδομένα
Αξιολόγηση Σχολικών Νοσηλευτών/τριών
Ηθικά διλλήματα σχολικών νοσηλευτών
Δεξιότητες- Soft Skills
8.ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εισαγωγή στην Τηλενοσηλευτική
Τεχνολογία στην Τηλενοσηλευτική
Πλεονεκτήματα και Προκλήσεις της Τηλενοσηλευτικής
9.ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες (ΝΤ)
Ηλεκτρονική Υγεία και Διαχείριση Δεδομένων
Eκπαιδευτικές εφαρμογές και λογισμικά.
10.ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ
Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Σχολική Νοσηλευτική
Πολυπολιτισμική Φροντίδα Υγείας
Ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες
Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Σχέσεις
Ιστορικό Μαθητή
Νομικές και Ηθικές Πτυχές
Προώθηση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
11.ΑΡΧΕΣ MENTORING ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
Δομημένη συνέντευξη-γνωριμία
Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών
Προσδοκίες
Εισηγητές
Λάμπρος Μπίζας
Νοσηλευτής, Ψυχολόγος, MSc, PhD, ΓΝΑ “Ο Ευαγγελισμός”
Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος – European Nursing Council
Γιάγκου Ευτυχία, RN, MSc, PhD
Προϊσταμένη Υποδιεύθυνσης 2ου Νοσηλευτικού Τομέα ΠΓΝ Ιωαννίνων
Συντονίστρια Ειδικότητας Παθολογικής Νοσηλευτικής 6ηςΥΠΕ
Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Καρδακάρη Όλγα, RN, MSc, PhD, MSc
Β’ Καρδιολογική κλινική – Μονάδα Καρδιακής ανεπάρκειας ΠΓΝ Ιωαννινων
Κλινική εκπαιδεύτρια, Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Αθηνά Πρωτόπαππα, ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN, PdDip(edu),
MSc «Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας με κατεύθυνση Διοίκηση Νοσηλευτικών Υπηρεσιών» ΠΑΔΑ
Σοφία Ψαρούλη, ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN,MPH,PdDip(edu),
Υποψήφια Διδάκτωρ ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ, Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Σεραφείμ (Μάκης) Λάππας, Αιρετός ΠΥΣΕΕΠ Δυτικής Ελλάδας,
Σχολικός Νοσηλευτής , RN, MSc Παθολογίας Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Με ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό
Θεόδωρος Κουτσούπης ΠΕ25 Σχολικός Νοσηλευτής, RN, SCPHN, PdDip(edu)
MSc «Ψυχικής Υγείας» Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Άννα Κοραλία Σακαρετσάνου ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN, PdDip(edu),
MPH Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστημίου Πατρών, Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Πιστοποίηση
Σε όλους τους συμμετέχοντες χορηγείται πιστοποιητικό παρακολούθησης από το René Descartes College και την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος.
Το πρόγραμμα μοριοδοτείται από την ΕΝΕ με Μονάδες Συνεχιζόμενης Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης
Φόρμα Επικοινωνίας
Δήλωση Συμμετοχής
σε συνεργασία με την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος
Σημαντικά
Το Πρόγραμμα
Το εκπαιδευτικό σεμινάριο απευθύνεται σε σχολικούς/κές νοσηλευτές/τριες ΠΕ 25 καθώς και σε όσους νοσηλευτές που επιθυμούν να εκπαιδευτούν στο αντικείμενο του Σχολικού Νοσηλευτή. Σχεδιάστηκε να παρέχει ένα πλήρες και ενδυναμωτικό πρόγραμμα και μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική εμπειρία για τη βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων που θα ενισχύσουν την επαγγελματική ανάπτυξη και την αποτελεσματικότητα των σχολικών νοσηλευτών/τριών.
Ειδικότερα το σεμινάριο εστιάζει στην ενημέρωση και επιμόρφωση των σχολικών νοσηλευτών/τριών, παρέχοντας τελευταίες πληροφορίες και τεχνικές στον τομέα της υγείας και ασφάλειας που αφορούν το σχολικό περιβάλλον, στην αναβάθμιση δεξιοτήτων με στόχο στη βελτίωση των δεξιοτήτων και των γνώσεων των σχολικών νοσηλευτών/τριών σε θέματα πρώτων βοηθειών, διαχείρισης χρόνιων νοσημάτων, αντιμετώπισης κρίσιμων καταστάσεων και πρόληψης ασθενειών, καθώς επίσης και στην ενημέρωση για νέες πρακτικές περιλαμβάνοντας ενημέρωση για νέες τεχνολογίες, βέλτιστες πρακτικές ή προγράμματα που μπορούν να βελτιώσουν την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών.
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρέχει στους σχολικούς/κές νοσηλευτές/τριες επιπλέον γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία που θα βελτιώσουν την πρακτική τους στον τομέα της σχολικής υγείας. Με αυτά τα εργαλεία και τις δεξιότητες, οι σχολικοί νοσηλευτές θα είναι σε θέση να παρέχουν υψηλής ποιότητας φροντίδα στους μαθητές και να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός υγιούς και ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι σχολικοί νοσηλευτές θα είναι σε θέση:
- Να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τα χρόνια νοσήματα και τις διάφορες μορφές αναπηρίας που επηρεάζουν τους μαθητές, προσφέροντας τους την κατάλληλη φροντίδα και στήριξη στο πλαίσιο του σχολείου.
- Να προλαμβάνουν επιπλοκές που μπορεί να συμβούν λόγω χρόνιων νοσημάτων και να εφαρμόζουν τις βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείρισή τους.
- Να αντιμετωπίζουν καταστάσεις έκτακτης ανάγκης. Θα έχουν εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες και θα γνωρίζουν πως να αντιδρούν σε περιστάσεις όπως τραυματισμοί, αλλεργικές αντιδράσεις, ή άλλες αναγκαίες προσεγγίσεις.
- Να αντιμετωπίζουν ψυχοκοινωνικά ζητήματα. Θα έχουν εκπαιδευτεί να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται ψυχοκοινωνικές διαταραχές και να προσφέρουν στήριξη στους μαθητές που την χρειάζονται.
- Να προλαμβάνουν ασθένειες και τραυματισμούς. Θα έχουν εκπαιδευτεί σε στρατηγικές πρόληψης ασθενειών και τραυματισμών στο σχολικό περιβάλλον, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός υγιούς και ασφαλούς περιβάλλοντος.
- Να συνεργάζονται αποτελεσματικά με το εκπαιδευτικό προσωπικό, τους γονείς και τους φορείς. Θα έχουν αναπτύξει δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας, προωθώντας την καλή συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη της σχολικής κοινότητας.
- Να είναι ενημερωμένοι για το θεσμικό και νομικό πλαίσιο και τις διαδικασίες. Θα γνωρίζουν τους νόμους και τους κανονισμούς που διέπουν την πρακτική τους και θα είναι σε θέση να τους εφαρμόζουν στην καθημερινή τους δράση.
- Να προωθούν την υγεία και την ευημερία των μαθητών. Θα είναι σε θέση να υιοθετήσουν προληπτικές πρακτικές και προγράμματα που στοχεύουν στη βελτίωση της υγείας και της ευημερίας της σχολικής κοινότητας.
- Να εφαρμόζουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους στην πράξη. Θα έχουν πειραματιστεί και ασκηθεί σε πρακτικά σενάρια, ενισχύοντας την αυτοπεποίθησή τους και την ικανότητά τους να ανταποκρίνονται σε πραγματικές καταστάσεις.
Περιεχόμενα
1.ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ρόλος του Σχολικού/ής Νοσηλευτή/τριας
Θεσμικό και Νομοθετικό πλαίσιο
Ηθικά και Νομικά Θέματα
Συνέργειες-Συνεργασίες
2.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Διασύνδεση σχολικής κοινότητας με πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας
Οργάνωση φαρμακείου σχολικής μονάδας
Αγωγή και προαγωγή υγείας στο σχολικό περιβάλλον
Σχολικοί/κές νοσηλευτές/τριες και προγράμματα αγωγής και προαγωγής υγείας
3.ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
Σχέδιο δράσης έκτακτων καταστάσεων στην σχολική μονάδα
Εκτίμηση επικινδυνότητας στη σχολική μονάδα
Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολικό περιβάλλον
Πρώτες βοήθειες σε ατυχήματα στο σχολείο
Πρώτες βοήθειες σε επείγουσες καταστάσεις
4.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΙΩΝ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ
Σακχαρώδης διαβήτης
Επιληψία
Αλλεργία
Άσθμα (Αλλεργικό, Βρογχικό)
Παχυσαρκία στην παιδική ηλικία
Συγγενείς καρδιοπάθειες στα παιδιά
Ρευματικά νοσήματα στα παιδιά
Μεταβολικό σύνδρομο
Χρόνια νεφρική ανεπάρκεια, Νεφρωσικό σύνδρομο
Διαταραχές πήξης και αιμορραγικές καταστάσεις
Ιδιοπαθείς φλεγμονώδεις νόσοι του εντέρου
Λευχαιμία
Κυστική ίνωση
5.ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Σημασία της σχολικής νοσηλευτικής στη φροντίδα των παιδιών με αναπηρία
Ολοκληρωμένη Προσέγγιση Υποστήριξης Μαθητή
Κινητική Αναπηρία
Αισθητηριακή Αναπηρία
Ψυχική Αναπηρία
Νοητική Αναπηρία
Πολλαπλές Αναπηρίες, γενετικές διαταραχές και άλλες σπάνιες αναπηρίες
7.ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Ελλείματα στο Σχολικό Περιβάλλον
Καλές Πρακτικές και Διεθνή Δεδομένα
Αξιολόγηση Σχολικών Νοσηλευτών/τριών
Ηθικά διλλήματα σχολικών νοσηλευτών
Δεξιότητες- Soft Skills
8.ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εισαγωγή στην Τηλενοσηλευτική
Τεχνολογία στην Τηλενοσηλευτική
Πλεονεκτήματα και Προκλήσεις της Τηλενοσηλευτικής
9.ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Εισαγωγή στην Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες (ΝΤ)
Ηλεκτρονική Υγεία και Διαχείριση Δεδομένων
Eκπαιδευτικές εφαρμογές και λογισμικά.
10.ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ
Εισαγωγή στη Διαπολιτισμική Σχολική Νοσηλευτική
Πολυπολιτισμική Φροντίδα Υγείας
Ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες
Διαπολιτισμική Επικοινωνία και Σχέσεις
Ιστορικό Μαθητή
Νομικές και Ηθικές Πτυχές
Προώθηση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Εισηγητές
Λάμπρος Μπίζας
Νοσηλευτής, Ψυχολόγος, MSc, PhD, ΓΝΑ “Ο Ευαγγελισμός”
Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος – European Nursing Council
Γιάγκου Ευτυχία, RN, MSc, PhD
Προϊσταμένη Υποδιεύθυνσης 2ου Νοσηλευτικού Τομέα ΠΓΝ Ιωαννίνων
Συντονίστρια Ειδικότητας Παθολογικής Νοσηλευτικής 6ηςΥΠΕ
Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Καρδακάρη Όλγα, RN, MSc, PhD, MSc
Β’ Καρδιολογική κλινική – Μονάδα Καρδιακής ανεπάρκειας ΠΓΝ Ιωαννινων
Κλινική εκπαιδεύτρια, Eκπαιδεύτρια Eνηλίκων
Αθηνά Πρωτόπαππα, ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN, PdDip
MSc «Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας με κατεύθυνση Διοίκηση Νοσηλευτικών Υπηρεσιών» ΠΑΔΑ
Σοφία Ψαρούλη, ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN,MPH,PdDip(edu),
Υποψήφια Διδάκτωρ ΠΤΔΕ ΕΚΠΑ
Σεραφείμ (Μάκης) Λάππας, Αιρετός ΠΥΣΣΕΠ Δυτικής Ελλάδας,
Σχολικός Νοσηλευτής , RN, MSc Παθολογίας Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Με ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό
Θεόδωρος Κουτσούπης ΠΕ25 Σχολικός Νοσηλευτής, RN, SCPHN,
MSc «Ψυχικής Υγείας» Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Άννα Κοραλία Σακαρετσάνου ΠΕ25 Σχολική Νοσηλεύτρια,RN, PdDip(edu),
MPH Τμήμα Ιατρικής Πανεπιστημίου Πατρών
Πιστοποίηση
Σε όλους τους συμμετέχοντες χορηγείται πιστοποιητικό παρακολούθησης από το René Descartes College και την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδος.
Το πρόγραμμα μοριοδοτείται από την ΕΝΕ με Μονάδες Συνεχιζόμενης Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης
Don’t be shy
Let’s Talk