e-Business & Digital Marketing

Επίπεδο Master

Γλώσσα Ελληνικά & Αγγλικά

Διάρκεια 15 μήνες

Υλοποίηση Eξ αποστάσεως & Αίθουσα

Έναρξη 15/03/2023

 

To Kολλέγιο René Descartes που συνεργάζεται αποκλειστικά με το Κρατικό Γαλλικό Πανεπιστήμιο CNAM στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενο στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, προσφέρει ένα καινοτόμο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, υψηλού επιπέδου, που στοχεύει να διαμορφώσει τους αυριανούς πρωταγωνιστές του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Το Πρόγραμμα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση του Marketing, με ένα ευρύ θεματικό πεδίο από τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, έως τη χάραξη μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Γνώσεις και εργαλεία, αναγκαία για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, που δημιουργούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

Στόχος προγράμματος

Στόχος Προγράμματος

Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας (διαδίκτυο, Big Data, τεχνητή νοημοσύνη, IoT κ.λπ.) επηρεάζει σημαντικά όλες τις πτυχές των επιχειρήσεων. Το Διαδίκτυο όχι μόνο μεταμόρφωσε τις υπάρχουσες δομές της αγοράς, αλλά δημιούργησε και νέες αγορές. Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μελλοντικούς διευθυντές να εργαστούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της απόκτησης γνώσεων στους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακών μέσων μεταξύ άλλων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

    • Να καταρτήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση
    • Να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας και διανομής, είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο
    • Να καθορίζουν τις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (μελέτες μάρκετινγκ, σχεδιασμός προϊόντων, τιμολόγηση, επικοινωνία, διανομή) σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας,
    • Να αξιοποιούν εργαλεία πληροφορικής που είναι απαραίτητα για τη διαχείριση της εμπορικής δραστηριότητας και του μάρκετινγκ.
    • Να κατανοούν και εφαρμόζουν το σύνολο των αρχών και εργαλείων που είναι χρήσιμα στους διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ για την βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά.
Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε στελέχη, με μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία, όσο και σε όσους δραστηριοποιούνται ατομικά στο επιχειρείν ή σκοπεύουν να εμπλακούν άμεσα.

Απευθύνεται επίσης σε υφιστάμενα στελέχη και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να πρωταγωνιστήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχειρήσής τους.

Οι απόφοιτοι πανεπιστημίων χωρίς εργασιακή εμπειρία, θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών, σε συναφή με το Πρόγραμμα δραστηριότητα.

Ενότητες

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα χωρίζεται σε 13 ενότητες και ολοκληρώνεται με τη διπλωματική εργασία.

Ενότητες Προγράμματος

    1. Business Simulation
    2. Digital Marketing
    3. Social Media & Search
    4. New Consumer Behavior
    5. International Corporate Strategy
    6. eCommerce & Logistics
    7. Business Model Evolution & Strategic Marketing
    8. Web Analytics
    9. B to B Marketing
    10. Business Law & Cyber Law
    11. Management Information Systems
    12. Project Management Fundamentals
    13. Career Management
    14. Professional Thesis
Υλοποίηση

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε 15 μήνες.

Tα μαθήματα διεξάγονται Δευτέρα και Τετάρτη (18:00 -21:00) εξ αποστάσεως.
Επίσης, μια Παρασκευή (18.00-21.00) και ένα Σάββατο τον μήνα (09:00 -15:00) η παρακολούθηση θα γίνεται στην αίθουσα.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι περίπου 350 ώρες.

 

1. Αθήνα

Κολλέγιο René Descartes, Σίνα 31, κτίριο Γαλλικού Ινστιτούτου, 10680 Αθήνα.
Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 21036 44422

 

2. Κόρινθο

σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Κορινθίας

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Αικατερίνη Ζιαζιά,
Γραφείο Επικοινωνίας Επιμελητηρίου Κορινθίας, στο 27410 24464 (εσωτ.937) ή 6934024030
media@korinthiacc.gr

Τίτλος σπουδών

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι αποκτούν απευθείας από το Cnam, τον γαλλικό μεταπτυχιακό τίτλο:

“MASTER Droit, économie et gestion mention marketing vente
Parcours E-Business and Digital Marketing”

Ο Τίτλος Σπουδών είναι επιπέδου 7 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου (EQF), είναι ο ίδιος με αυτόν που απονέμεται από το Πανεπιστήμιο στους Γάλλους αποφοίτους και είναι διεθνώς αναγνωρισμένος.

Το πτυχίο εκδίδεται από το CNAM, υπό την αιγίδα του Γαλλικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας. Αναγνωρίζεται ως επαγγελματικά ισοδύναμο, με τους αντίστοιχους τίτλους που απονέμονται από το ημεδαπό εκπαιδευτικό σύστημα, κατόπιν κατάθεσης σχετικού φακέλου στον φορέα ΑΤΕΕΝ του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς εξετάσεις.

Διδακτικό προσωπικό

Το διδακτικό προσωπικό του Μεταπτυχιακού Προγράμματος e-business & Digital Marketing διαθέτει πολυετή εκπαιδευτική και επαγγελματική εμπειρία, καθώς και άρτια γνώση της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς, εξασφαλίζοντας στους συμμετέχοντες την παροχή γνώσεων υψηλού επιπέδου.

 

Επιστημονικός Υπέυθυνος
Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Msc, Ph.D.

Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1993-2019). Καθηγητής στην Ανώτατη Σχολή Εμπορικών Επιστημών στο Παρίσι (Groupe ESSEC) 1983-1990, στη Γαλλία, στο Πανεπιστήμιο του Stirling στο Ηνωμένο Βασίλειο 1992.

Κοσμήτορας του Τμήματος Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2019-2022). Διευθυντής του Διατμηματικού Προγράμματος ΜΒΑ του ΟΠΑ (2002-2014), Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) για 20 χρόνια στην μεταπτυχιακή ενότητα Διοίκησης Τουριστικών Μονάδων. Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ, Ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (2004- 2010).

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε υλοποίηση σημαντικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων, σύμβουλος σε πληθώρα επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ενδεικτικά: Όμιλος Fourlis-ΙΚΕΑ, Vodafone, Cosmote, Roche Pharmaceuticals, Pharma-Swiss, PhilipMorris, 3Μ, Toyota, Volkswagen- Audi, Playmobil, Τράπεζα της Ελλάδος, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican, Evivios, Jetro, Kodak, 3 Ε, Pepsico, Υπουργείο Τουρισμού, και Εξωτερικών κα.

Κριτήρια επιλογής

Το μεταπτυχιακό απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν ολοκληρώσει σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (240 ECTS) και έχουν καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Η τελική επιλογή των υποψηφίων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, γίνεται με βάση:

    • τον φάκελο του υποψηφίου (τίτλους σπουδών, βιογραφικό σημείωμα, βεβαιώσεις εργασίας όπου υπάρχουν),
    • την προσωπική συνέντευξη,
    • τη σύνθεση του τμήματος ώστε να διασφαλίζεται η  αντιπροσωπευτικότητα από πλευράς σπουδών και επαγγελματικής εμπειρίας.
Δίδακτρα

Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν το εκπαιδευτικό υλικό και την έκδοση του πτυχίου.
Η αποπληρωμή μπορεί να γίνει σταδιακά, καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών.

Καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες στο 210 36 44 422.

e-Business & Digital Marketing

Επίπεδο Master
Γλώσσα Ελληνικά & Αγγλικά
Διάρκεια 15 μήνες
Υλοποίηση Εξ αποστάσεως
& Αίθουσα

Έναρξη 15/03/2023

To Kολλέγιο René Descartes που συνεργάζεται αποκλειστικά με το Κρατικό Γαλλικό Πανεπιστήμιο CNAM στην Ελλάδα, ανταποκρινόμενο στη νέα ψηφιακή πραγματικότητα, προσφέρει ένα καινοτόμο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, υψηλού επιπέδου, που στοχεύει να διαμορφώσει τους αυριανούς πρωταγωνιστές του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

Το Πρόγραμμα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση του Marketing, με ένα ευρύ θεματικό πεδίο από τη δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τις τάσεις και συμπεριφορές των καταναλωτών, έως τη χάραξη μιας ανταγωνιστικής στρατηγικής. Γνώσεις και εργαλεία, αναγκαία για έναν επιτυχημένο ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησης, που δημιουργούν ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

Στόχος προγράμματος

Στόχος Προγράμματος

Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της οικονομίας (διαδίκτυο, Big Data, τεχνητή νοημοσύνη, IoT κ.λπ.) επηρεάζει σημαντικά όλες τις πτυχές των επιχειρήσεων. Το Διαδίκτυο όχι μόνο μεταμόρφωσε τις υπάρχουσες δομές της αγοράς, αλλά δημιούργησε και νέες αγορές. Ο κύριος στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προετοιμάσει τους μελλοντικούς διευθυντές να εργαστούν σε ένα ταχέως μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, μέσω της απόκτησης γνώσεων στους τομείς της διοίκησης επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, πωλήσεων και ψηφιακών μέσων μεταξύ άλλων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

    • Να καταρτήσουν στρατηγική μάρκετινγκ για την επιχείρηση
    • Να σχεδιάσουν ένα πλάνο δράσης που θα αξιοποιεί τις δυνατότητες των διαφορετικών καναλιών επικοινωνίας και διανομής, είτε στον φυσικό είτε στον ψηφιακό κόσμο
    • Να καθορίζουν τις απαραίτητες ενέργειες για την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών (μελέτες μάρκετινγκ, σχεδιασμός προϊόντων, τιμολόγηση, επικοινωνία, διανομή) σύμφωνα με τη στρατηγική της εταιρείας,
    • Να αξιοποιούν εργαλεία πληροφορικής που είναι απαραίτητα για τη διαχείριση της εμπορικής δραστηριότητας και του μάρκετινγκ.
    • Να κατανοούν και εφαρμόζουν το σύνολο των αρχών και εργαλείων που είναι χρήσιμα στους διευθυντές πωλήσεων και μάρκετινγκ για την βελτίωση της θέσης της επιχείρησης στην αγορά.
Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται τόσο σε στελέχη, με μικρή ή μεγαλύτερη εμπειρία, όσο και σε όσους δραστηριοποιούνται ατομικά στο επιχειρείν ή σκοπεύουν να εμπλακούν άμεσα.

Απευθύνεται επίσης σε υφιστάμενα στελέχη και νέους επιχειρηματίες οι οποίοι επιθυμούν να εξελιχθούν επαγγελματικά και να πρωταγωνιστήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχειρήσής τους.

Οι απόφοιτοι πανεπιστημίων χωρίς εργασιακή εμπειρία, θα πρέπει να ολοκληρώσουν μια πρακτική άσκηση τουλάχιστον τεσσάρων (4) μηνών, σε συναφή με το Πρόγραμμα δραστηριότητα.

Ενότητες

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα χωρίζεται σε 13 ενότητες και ολοκληρώνεται με τη διπλωματική εργασία.

Ενότητες Προγράμματος

  1. Business Simulation
  2. Digital Marketing
  3. Social Media & Search
  4. New Consumer Behavior
  5. International Corporate Strategy
  6. eCommerce & Logistics
  7. Business Model Evolution & Strategic Marketing
  8. Web Analytics
  9. B to B Marketing
  10. Business Law & Cyber Law
  11. Management Information Systems
  12. Project Management Fundamentals
  13. Career Management
  14. Professional Thesis
Υλοποίηση

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε 15 μήνες.

Tα μαθήματα διεξάγονται Δευτέρα και Τετάρτη (18:00 -21:00) εξ αποστάσεως.
Επίσης, μια Παρασκευή (17.30-21.30) και ένα Σάββατο τον μήνα (09:00 -15:00) η παρακολούθηση θα γίνεται στην αίθουσα.

Η συνολική διάρκεια του προγράμματος είναι περίπου 350 ώρες.

 

1. Αθήνα

Κολλέγιο René Descartes, Σίνα 31, κτίριο Γαλλικού Ινστιτούτου, 10680 Αθήνα.
Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 21036 44422

 

2. Κόρινθο

σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Κορινθίας

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την κα Αικατερίνη Ζιαζιά,
Γραφείο Επικοινωνίας Επιμελητηρίου Κορινθίας, στο 27410 24464 (εσωτ.937) ή 6934024030
media@korinthiacc.gr

3. Καλαμάτα
σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Μεσσηνίας

Τίτλος σπουδών

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος, οι απόφοιτοι αποκτούν απευθείας από το Cnam, τον γαλλικό μεταπτυχιακό τίτλο:

“MASTER Droit, économie et gestion
mention marketing vente
Parcours E-Business and Digital Marketing”.

Ο Τίτλος Σπουδών είναι επιπέδου 7 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου (EQF), είναι ο ίδιος με αυτόν που απονέμεται από το Πανεπιστήμιο στους Γάλλους αποφοίτους και είναι διεθνώς αναγνωρισμένος.

Το πτυχίο εκδίδεται από το CNAM, υπό την αιγίδα του Γαλλικού Υπουργείου Εθνικής Παιδείας. Αναγνωρίζεται ως επαγγελματικά ισοδύναμο, με τους αντίστοιχους τίτλους που απονέμονται από το ημεδαπό εκπαιδευτικό σύστημα, κατόπιν κατάθεσης σχετικού φακέλου στον φορέα ΑΤΕΕΝ του Υπουργείου Παιδείας, χωρίς εξετάσεις.

Διδακτικό προσωπικό

Το διδακτικό προσωπικό του Μεταπτυχιακού Προγράμματος e-business & Digital Marketing διαθέτει πολυετή εκπαιδευτική και επαγγελματική εμπειρία, καθώς και άρτια γνώση της ελληνικής και της διεθνούς αγοράς, εξασφαλίζοντας στους συμμετέχοντες την παροχή γνώσεων υψηλού επιπέδου.

 

Επιστημονικός Υπέυθυνος
Γεώργιος Γ. Πανηγυράκης, Msc, Ph.D.

Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (1993-2019). Καθηγητής στην Ανώτατη Σχολή Εμπορικών Επιστημών στο Παρίσι (Groupe ESSEC) 1983-1990, στη Γαλλία, στο Πανεπιστήμιο του Stirling στο Ηνωμένο Βασίλειο 1992.

Κοσμήτορας του Τμήματος Ολοκληρωμένης Επικοινωνίας στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (2019-2022). Διευθυντής του Διατμηματικού Προγράμματος ΜΒΑ του ΟΠΑ (2002-2014), Καθηγητής στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) για 20 χρόνια στην μεταπτυχιακή ενότητα Διοίκησης Τουριστικών Μονάδων. Μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του ΕΑΠ, Ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Καταναλωτών (2004- 2010).

Διαθέτει μεγάλη εμπειρία σε υλοποίηση σημαντικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων, σύμβουλος σε πληθώρα επιχειρήσεων και οργανισμών του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, ενδεικτικά: Όμιλος Fourlis-ΙΚΕΑ, Vodafone, Cosmote, Roche Pharmaceuticals, Pharma-Swiss, PhilipMorris, 3Μ, Toyota, Volkswagen- Audi, Playmobil, Τράπεζα της Ελλάδος, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank, Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican, Evivios, Jetro, Kodak, 3 Ε, Pepsico, Υπουργείο Τουρισμού, και Εξωτερικών κα.

Κριτήρια επιλογής

Το μεταπτυχιακό απευθύνεται σε όλους όσοι έχουν ολοκληρώσει σπουδές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και έχουν καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Η τελική επιλογή των υποψηφίων στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα, γίνεται με βάση:

    • τον φάκελο του υποψηφίου (τίτλους σπουδών, βιογραφικό σημείωμα, βεβαιώσεις εργασίας όπου υπάρχουν),
    • την προσωπική συνέντευξη,
    • τη σύνθεση του τμήματος ώστε να διασφαλίζεται η  αντιπροσωπευτικότητα από πλευράς σπουδών και επαγγελματικής εμπειρίας.
Δίδακτρα

Τα δίδακτρα περιλαμβάνουν το εκπαιδευτικό υλικό και την έκδοση του πτυχίου.
Η αποπληρωμή μπορεί να γίνει σταδιακά, καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών.

Καλέστε μας για περισσότερες πληροφορίες στο 210 36 44 422.

Don’t be shy

Let’s Talk