Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Οικονομικά της Υγείας
σε συνεργασία με την Golden Helix Foundation

Διάρκεια Σεμιναρίου

140 ώρες

Παρακολούθηση

Δια ζώσης & Εξ΄αποστάσεως

'Eναρξη

02.11.2024

Αιτήσεις έως 30.09.2024

Ο κος Δρ. Κωνσταντίνος Βασιλείου είναι Επίκουρος Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο «Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ» στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών, και μέλος του Εργαστηρίου Φαρμακογονιδιωματικής και Εξατομικευμένης Θεραπείας του ίδιου Τμήματος. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Γεωργικής Οικονομίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc στην Οικονομική & Μάρκετινγκ Τροφίμων (University of Reading, Αγγλία) και Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ – Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Cranfield University, Αγγλία).
Από το 2004 διδάσκει σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το πρώην ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, μαθήματα σχετικά με το Μάρκετινγκ, την Οικονομική και τη Διοίκηση των Επιχειρήσεων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Μεταξύ άλλων, από το 2022 είναι συντονιστής και διδάσκων στο μάθημα «Εξατομικευμένη Ιατρική, Δημόσια Υγεία & Οικονομικά» του ΔΠΜΣ «Εξατομικευμένη Ιατρική» των Τμημάτων Ιατρικής και Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ την περίοδο 2009-2018 δίδαξε στο ΠΜΣ με ειδίκευση “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” του Τμήματος Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών μαθήματα, όπως Φαρμακοοικονομία, Σχεδιασμός Στρατηγικών Marketing, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ κ.α. Την περίοδο 2001-2020 παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις με κύρια αντικείμενα δράσης την εκπόνηση και τεχνική υποστήριξη υλοποίησης επιδοτούμενων επενδυτικών σχεδίων, την παροχή επιχειρηματικών συμβουλών και συμβουλών διαχείρισης, την εκπόνηση ερευνών αγοράς, κλπ. Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα άπτονται στο μάρκετινγκ και την οικονομική ανάλυση στο χώρο του φαρμάκου και της φροντίδας υγείας, με έμφαση στις εφαρμογές της εξατομικευμένης ιατρικής. Tο ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει πάνω από 55 δημοσιεύσεις που έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των International Journal of Supply Chain Management, Journal of Retailing and Consumer Services, Health Policy, Omics a Journal of Integrative Biology και Human Genomics. Παράλληλα, είναι κριτής (reviewer) σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως Health Policy, Pharmacogenomics (Future Medicine), Frontiers in Pharmacology (Frontiers), Personalized Medicine (Future Medicine), BMC Medical Education κ.α. Επίσης, έχει συγγράψει 3 βιβλία, 1 εκ των οποίων στην Οικονομική Αξιολόγηση Υπηρεσιών Υγείας (εκδ. Παρισιάνου), και 1 στο «Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management» (Routledge).

Λίγα Λόγια για την Golden Helix Foundation

Το Golden Helix Foundation (www.goldenhelix.org) είναι ένας διεθνής ερευνητικός και εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός (UK Charity, Non Profit Organization), με στόχο την προώθηση και την ανάπτυξης της έρευνας στον τομέα της εξατομικευμένης ιατρικής και των οικονομικών της υγείας. Το Golden Helix Foundation συμμετέχει στα παρακάτω διεθνή έργα, σε συνεργασία με άλλες ερευνητικές ομάδες σε όλον τον κόσμο:
(α) τα προγράμματα Euro-PGx και SEAPharm, με σκοπό την διακρίβωση της ποικιλομορφίας της συχνότητας βιοδεικτών σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και Νοτιοανατολικής Ασίας,
(β) την πανευρωπαϊκή προοπτική κλινική μελέτη φαρμακογονιδιωματικής PREPARE ως μέρος του ευρωπαϊκού προγράμματος U-PGx, στο οποίο είχε τον αποκλειστικό ρόλο στην οικονομική αξιολόγηση των γενετικά καθοδηγούμενων θεραπευτικών παρεμβάσεων σε κλινικά κέντρα σε 7 ευρωπαϊκές χώρες,
(γ) την πρώτη προοπτική κλινική μελέτη φαρμακογονιδιωματικής στην Μέση Ανατολή Em-HEART, στην οποία είχε τον αποκλειστικό ρόλο στην οικονομική αξιολόγηση των γενετικά καθοδηγούμενων θεραπευτικών παρεμβάσεων σε καρδιολογικούς ασθενείς,
(δ) τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Genome of Europe, με τη συγχρηματοδότηση δράσεων του προγράμματος αυτού.
Παράλληλα με το ερευνητικό έργο το Golden Helix Foundation έχει στόχο τη μεταφορά της γνώσης στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα μέσα από συνεργατικά προγράμματα και συνέδρια στον τομέα της εξατομικευμένης ιατρικής, οικονομικών της υγείας, βιοπληροφορικής και βιοηθικής. Εχουν ήδη διοργανωθεί από το 2008 με επιτυχία πάνω από 55 διεθνή συνέδρια σε όλον τον κόσμο και τα τελευταία 5 χρόνια οργανώνονται εκπαιδευτικά σεμινάρια μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του Golden Helix Academy.

Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Οικονομικά της Υγείας
σε συνεργασία με την Golden Helix Foundation

Σημαντικά

Διάρκεια Σεμιναρίου

140 ώρες

Ημερομηνία

02.11.2024

Παρακολούθηση

Δια ζώσης & Εξ΄αποστάσεως

Αιτήσεις έως 30.09.2024

Ο κος Δρ. Κωνσταντίνος Βασιλείου είναι Επίκουρος Καθηγητής με γνωστικό αντικείμενο «Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ» στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών, και μέλος του Εργαστηρίου Φαρμακογονιδιωματικής και Εξατομικευμένης Θεραπείας του ίδιου Τμήματος. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Γεωργικής Οικονομίας του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών MSc στην Οικονομική & Μάρκετινγκ Τροφίμων (University of Reading, Αγγλία) και Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ – Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας (Cranfield University, Αγγλία).
Από το 2004 διδάσκει σε ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, μεταξύ των οποίων το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, το πρώην ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, μαθήματα σχετικά με το Μάρκετινγκ, την Οικονομική και τη Διοίκηση των Επιχειρήσεων σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Μεταξύ άλλων, από το 2022 είναι συντονιστής και διδάσκων στο μάθημα «Εξατομικευμένη Ιατρική, Δημόσια Υγεία & Οικονομικά» του ΔΠΜΣ «Εξατομικευμένη Ιατρική» των Τμημάτων Ιατρικής και Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ την περίοδο 2009-2018 δίδαξε στο ΠΜΣ με ειδίκευση “Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ” του Τμήματος Φαρμακευτικής του Πανεπιστημίου Πατρών μαθήματα, όπως Φαρμακοοικονομία, Σχεδιασμός Στρατηγικών Marketing, Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ κ.α. Την περίοδο 2001-2020 παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε επιχειρήσεις με κύρια αντικείμενα δράσης την εκπόνηση και τεχνική υποστήριξη υλοποίησης επιδοτούμενων επενδυτικών σχεδίων, την παροχή επιχειρηματικών συμβουλών και συμβουλών διαχείρισης, την εκπόνηση ερευνών αγοράς, κλπ. Τα τρέχοντα ερευνητικά του ενδιαφέροντα άπτονται στο μάρκετινγκ και την οικονομική ανάλυση στο χώρο του φαρμάκου και της φροντίδας υγείας, με έμφαση στις εφαρμογές της εξατομικευμένης ιατρικής. Tο ερευνητικό του έργο περιλαμβάνει πάνω από 55 δημοσιεύσεις που έχουν παρουσιαστεί σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια και έχουν δημοσιευτεί σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά, συμπεριλαμβανομένων των International Journal of Supply Chain Management, Journal of Retailing and Consumer Services, Health Policy, Omics a Journal of Integrative Biology και Human Genomics. Παράλληλα, είναι κριτής (reviewer) σε έγκριτα διεθνή επιστημονικά περιοδικά όπως Health Policy, Pharmacogenomics (Future Medicine), Frontiers in Pharmacology (Frontiers), Personalized Medicine (Future Medicine), BMC Medical Education κ.α. Επίσης, έχει συγγράψει 3 βιβλία, 1 εκ των οποίων στην Οικονομική Αξιολόγηση Υπηρεσιών Υγείας (εκδ. Παρισιάνου), και 1 στο «Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management» (Routledge).

Τραπεζικά στοιχεία: Τράπεζα Πειραιώς, Δικαιούχος: ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΕ, IBAN: GR4001717490006749115075821

Λίγα Λόγια για την Golden Helix Foundation

Το Golden Helix Foundation (www.goldenhelix.org) είναι ένας διεθνής ερευνητικός και εκπαιδευτικός μη κερδοσκοπικός οργανισμός (UK Charity, Non Profit Organization), με στόχο την προώθηση και την ανάπτυξης της έρευνας στον τομέα της εξατομικευμένης ιατρικής και των οικονομικών της υγείας. Το Golden Helix Foundation συμμετέχει στα παρακάτω διεθνή έργα, σε συνεργασία με άλλες ερευνητικές ομάδες σε όλον τον κόσμο:
(α) τα προγράμματα Euro-PGx και SEAPharm, με σκοπό την διακρίβωση της ποικιλομορφίας της συχνότητας βιοδεικτών σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και Νοτιοανατολικής Ασίας,
(β) την πανευρωπαϊκή προοπτική κλινική μελέτη φαρμακογονιδιωματικής PREPARE ως μέρος του ευρωπαϊκού προγράμματος U-PGx, στο οποίο είχε τον αποκλειστικό ρόλο στην οικονομική αξιολόγηση των γενετικά καθοδηγούμενων θεραπευτικών παρεμβάσεων σε κλινικά κέντρα σε 7 ευρωπαϊκές χώρες,
(γ) την πρώτη προοπτική κλινική μελέτη φαρμακογονιδιωματικής στην Μέση Ανατολή Em-HEART, στην οποία είχε τον αποκλειστικό ρόλο στην οικονομική αξιολόγηση των γενετικά καθοδηγούμενων θεραπευτικών παρεμβάσεων σε καρδιολογικούς ασθενείς,
(δ) τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Genome of Europe, με τη συγχρηματοδότηση δράσεων του προγράμματος αυτού.
Παράλληλα με το ερευνητικό έργο το Golden Helix Foundation έχει στόχο τη μεταφορά της γνώσης στην ευρύτερη επιστημονική κοινότητα μέσα από συνεργατικά προγράμματα και συνέδρια στον τομέα της εξατομικευμένης ιατρικής, οικονομικών της υγείας, βιοπληροφορικής και βιοηθικής. Εχουν ήδη διοργανωθεί από το 2008 με επιτυχία πάνω από 55 διεθνή συνέδρια σε όλον τον κόσμο και τα τελευταία 5 χρόνια οργανώνονται εκπαιδευτικά σεμινάρια μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας του Golden Helix Academy.

Don’t be shy

Let’s Talk